Fördrink!

Igår slutade jag jobbet vid 19:00. Då kom Maria och käka med mig på resturangen. Det var riktigt trevligt. Efter det stressade vi hem för att fixa oss, för vid 21:00 startade en liten förfest på nya cafét Neu inne i Sturegallerian, precis bredvid Sturecompagniet. Det var min vän Amelie som häll i det. Hon är nattklubbschef på Laroy på fredagar och brukar hitta på sådan förarställen. Det var riktigt trevligt plus att jag fick träffa Isabella Löwengrip, som är min största idol, efter Bree Van De Kamp så klart! Det var ungefär 15 personer där så jag kunde gå fram och göra bort mig för henne:
- Hej! Jag har typ följt din blogg hela mitt liv..
- Vad kul!
- Asså, jag flyttade hit till Stockholm för ett år sedan och typ längtat efter att få träffa dig.
- Kul...! 
Bra jobbet Helge! Klapp på axeln för den! Men men kvällen gick vidare och vi med! Till Nype mer bestämt, men allt var bara en lång kö. Så jag och Maria bestämde oss för att åka hem. Skönt det eftersom jag jobbar idag 10:00-16:00. Skönt pass och jag tror tiden går snabbt fram. För efter jobbet ska jag träffa Josefin Kron från Norrköping! Riktigt trevligt!
Jag vill hitta en bättre plats att ta foton på..Hmm får testa ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0