Något Nytt

Hej! Mitt  första riktiga blogginlägg. Det känns ruskigt bra att starta något nytt. En helt ny design, som jag gjort själv men med inspiration från den fina hemsidan om mig som Niklas skapade i en skoluppgift. Målet med bloggen är att dela med mig av min tankar kring livet och förhoppningsvis bli mer planerad i mitt sätt att vara. 1:a januari ska min blogg stå klar har jag bestämt, så tills dess kommer designen utvecklas något.
Dagen har tillägnats Religion B och uppdraget i ämnet. Jag har valt att fördjupa mig inom Buddhismens Globalisering. Vilket jag själv tycker är väldigt spännande. Just idag blev det mycket sökande efter fakta och mejlande med forskare. Alla är så trevliga! Arbete i sig blir väldigt stort, men det gör inget, för det är rikigt roligt! Nu ska jag byta om och tagga inför att jobba några timmar på McDonalds Globen!
Pluggtips: Tänd ett doftljus. Det lugnar och luktar gott! Mysigt är det också!

Jag har bloggat om Mode hos Cecilie Harris (fotograf som publicierar berättelser av modeller). Länkar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0